Mijn stage in Italië - Reisverslagen van Nikki Stals - WaarBenJij.nu Mijn stage in Italië - Reisverslagen van Nikki Stals - WaarBenJij.nu
Mijn stage in Italië

Deze zomer ga ik 4 maanden stage lopen op camping Norcenni Girasole Club in Figline Valdarno, Italië. Ik heb er super veel zin in en daarom heb ik ook dit reisblog aangemaakt, zodat jullie al mijn verhalen en foto's kunnen zien!!

Recente Reisverslagen:

26 Juli 2015

op de helft!

10 Juni 2015

reisverslag 2

31 Mei 2015

De eerste dagen
Nikki

Deze zomer ga ik 4 maanden stage lopen op camping Norcenni Girasole Club in Figline Valdarno, Italië. Ik heb er super veel zin in en daarom heb ik ook dit reisblog aangemaakt, zodat jullie al mijn verhalen en foto's kunnen zien!!

Actief sinds 28 Mei 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 3319

Voorgaande reizen:

29 Mei 2015 - 13 September 2015

Mijn stage in Italië

Landen bezocht: