De eerste dagen - Reisverslag uit Figline Valdarno, Italië van Nikki Stals - WaarBenJij.nu De eerste dagen - Reisverslag uit Figline Valdarno, Italië van Nikki Stals - WaarBenJij.nu

De eerste dagen

Door: Nikki

Blijf op de hoogte en volg Nikki

31 Mei 2015 | Italië, Figline Valdarno

Hallo allemaal!!
Hier is dan het langverwachte eerste verslag haha. Het heeft even geduurd voor ik de tijd had om het te schrijven, want het is best wel druk hier. Ook hebben we niet overal wifi, dus ik moet in het restaurant gaan zitten om dit te kunnen schrijven.
Het is echt super leuk hier! Ik heb het heel erg naar m´n zin. Vandaag was m´n eerste echte officiële werkdag, gisteren hadden we namelijk een dagje vrij. Vanmorgen hebben we kleurplaten gekleurd in de mini-club, heel erg leuk!! 'S middags zijn we samen met de kids in het zwembad van de waterglijbaan afgegaan, echt geweldig! Daarna hadden we het meeleeftheater met Tipi en Flora (dat zijn de typetjes van de camping), en daarna de mini-disco in het zwembad. De mini-disco vind ik echt het allerleukste! Het weer is echt heerlijk hier, iedere dag zeker 25 graden of meer! Ik word al lekker bruin :)
Maar nu moet ik ophouden met schrijven, we gaan dadelijk lekker eten! Het eten is hier trouwens ook echt heerlijk! Ik zal proberen zo vaak te schrijven als ik kan, maar ik kan niks beloven hahaha.

Ciao Ciao!

  • 31 Mei 2015 - 21:14

    Mariet:

    Haaa Nikki,
    Wat leuk dat we jou kunnen volgen via dit blog. Hoeven we Mam en Pap niet iedere keer lastig te vallen om te vragen hoe het met jou gaat!!
    Maar wat fijn om te lezen dat je het naar je zin hebt. Hoorde dat je het toch wel moeilijk vond de laatste dag, maar dat hoort erbij. Nu kun je lekker genieten. Iedereen daar heeft vakantie en goeie zin en dat is wel leuk natuurlijk. En het weer is goed. Dat is hier wel anders!! Het lijkt wel herfst! Regen, wind, echt niks aan.
    Als jij nu al bruin bent dan kennen we jou niet meer terug als je thuiskomt!! Haha.
    Veel plezier nog en tot de volgende keer.
    Groetjes, Dre en Mariet.

  • 01 Juni 2015 - 00:16

    Manon:

    Ha maedje, waat leuk det we dich n bietje kenne volge op dees maneer. Dich zags det se superveul zin haajs om aan de stage te beginne. Det is auch te merke aan dit eerste "versjlaag". Lekker enthousiast en gemotiveerd...det kumt helemaol good dees 4 maondj! Veul plezeer en succes en geniet van alles waat se mit moogs make. Ciao

  • 01 Juni 2015 - 00:16

    Manon:

    Ha maedje, waat leuk det we dich n bietje kenne volge op dees maneer. Dich zags det se superveul zin haajs om aan de stage te beginne. Det is auch te merke aan dit eerste "versjlaag". Lekker enthousiast en gemotiveerd...det kumt helemaol good dees 4 maondj! Veul plezeer en succes en geniet van alles waat se mit moogs make. Ciao

  • 01 Juni 2015 - 13:48

    Mandy:

    Hee nikki

    Wat leuk dat ik je hierop kan volgen.
    Nog heel veel plezier de komende 4 maanden in Italië

    X Mandy

  • 01 Juni 2015 - 21:36

    Clim Stals:

    Ha Maedje,

    En noe nog get foto's!

    Groetjes,
    Mama xx

  • 03 Juni 2015 - 11:26

    Opa Stals:

    Nikki

    Ha Meid, ik vindt het geweldig dat je het daar zo fijn vindt,.heb je verslag gelezen dat zag er goed uit
    houden zo. Wens je nog een fijne tijd toe in Italie.
    Opa.
    .

  • 07 Juni 2015 - 19:39

    Ria Uit Horn:

    Ha Nikkimaedje,waat fijn des doe t zoa nao diene zin hubs dao in Italia. Good waer en veul plezeer dao, det heur ich waal. Kalse auch al flink van pronto? Haop t mer, ich zeg geweun:hojje xxx Ria

  • 09 Juni 2015 - 16:33

    Jeroen:

    Klinkt als een leuke 'vakantie'. Veel plezier!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nikki

Deze zomer ga ik 4 maanden stage lopen op camping Norcenni Girasole Club in Figline Valdarno, Italië. Ik heb er super veel zin in en daarom heb ik ook dit reisblog aangemaakt, zodat jullie al mijn verhalen en foto's kunnen zien!!

Actief sinds 28 Mei 2015
Verslag gelezen: 255
Totaal aantal bezoekers 3316

Voorgaande reizen:

29 Mei 2015 - 13 September 2015

Mijn stage in Italië

Landen bezocht: