op de helft! - Reisverslag uit Figline Valdarno, Italië van Nikki Stals - WaarBenJij.nu op de helft! - Reisverslag uit Figline Valdarno, Italië van Nikki Stals - WaarBenJij.nu

op de helft!

Blijf op de hoogte en volg Nikki

26 Juli 2015 | Italië, Figline Valdarno

Hallo allemaal!!
Het heeft even geduurd maar hier is dan toch weer even een updatetje vanuit Italië :)
Ik heb het nog steeds ontzettend naar mn zin en geniet van ieder moment hier. Het is hier ontzettend goed weer, iedere dag bijna 40 graden. Op de camping is het nu best wel druk, daarom heb ik ook niet altijd de tijd om even weer een verslagje te schrijven.

Een paar weken geleden heb ik een oorontsteking gehad, maar die is nu gelukkig over! Nu heb ik alleen nog heel erg veel last van mn kaak.... Die zit niet meer helemaal op zn plaats, dus ik moet vaker naar de tandarts hier. De tandarts is echt heel eng haha!

Maar voor de verdere rest gaat alles hier helemaal prima haha :)
Ik leer steeds meer nieuwe mensen kennen en ook leer ik steeds ietsje meer italiaans, alleen is italiaans toch moeilijker dan ik gedacht had haha.

Heel veel kusjes vanuit Italië!! xx

  • 26 Juli 2015 - 22:24

    Ria En Har:

    Ha Maedje!,
    Zo zie je maar weer hoe snel de tijd vliegt! De helft er alweer op zitten!
    Geniet maar van dat mooie weer (pfffff héét zeg!) jij liever dan wij!
    Hopelijk verloopt de tweede helft ook zo goed! En die kaak komt wel weer in orde!!
    Zoenepoen van Har en mij!!


  • 28 Juli 2015 - 06:13

    Clim:

    Ha maedje,

    Maar goed dat het zo snel gaat, nog een paar weken en dan komen wij een weekje kijken wat je daar allemaal doet. Fijn dat je het nog steeds zo naar de zin hebt. Succes voor de komende tijd en tot gauw!

    Dikke knuffel,
    Mama

  • 30 Juli 2015 - 19:19

    Wiel En Ans:

    Hallo Nikki,
    We vinden het hartstikke tof dat het je zo goed bevalt!
    Kim heeft ons een paar foto's laten zien.
    Je bent stralend aanwezig daar!!
    Veel plezier nog de tweede helft en heel veel groetjes van wiel en ans.

  • 11 Augustus 2015 - 13:28

    Ria Bongers:

    Ha Nikkimaedje,fijn dat jij het nog steeds zo naar je zin hebt daar. Heb extra gewacht tot augustus met weer te schrijven naar jou want nu kunnen we zeggen dat je volgende maand alweer terugkomt. Overmorgen zie je Pap en Mam en Jessie weer, dat zal fijn zijn voor jullie allemaal en daarna schiet je tijd daar al flink op. Veel plezier nog deze laatste weken en dikke knuffel van Ria oet Haor

  • 11 Augustus 2015 - 16:30

    Jacqueline Zeegers:

    Hallo Nikki,

    Fijn dat je het nog zo naar je zin hebt, daar in het verre en zonnige Italië.
    Gelukkig gaat het met je oor en kaak ook weer wat beter.Veel
    plezier met pap, mam en Jessie als die er zijn. Hopelijk heb je zelf dan
    ook wat meer vrije tijd, zodat jullie ook samen wat kunnen ondernemen.
    Hartelijk bedankt voor de leuke kaart.
    Nog veel plezier de laatste weken en tot ziens in Haelen.
    Groetjes van Giel en Jacqueline.



Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nikki

Deze zomer ga ik 4 maanden stage lopen op camping Norcenni Girasole Club in Figline Valdarno, Italië. Ik heb er super veel zin in en daarom heb ik ook dit reisblog aangemaakt, zodat jullie al mijn verhalen en foto's kunnen zien!!

Actief sinds 28 Mei 2015
Verslag gelezen: 1144
Totaal aantal bezoekers 3313

Voorgaande reizen:

29 Mei 2015 - 13 September 2015

Mijn stage in Italië

Landen bezocht: